Igen.

Blire att skriva lite. Har varit i stan nå dagar hos syster. Bara legat å jäst å haft det gott ;) Nä då, har åkt på förkylningen, varit halvdöd men börjar nu återuppstå. Så det går jue iaf åt rätt håll.

Sen chocka jag mig själv häromdagen. Länge sedan jag köpte mig ett par byxor, förutom mjukisar. Gillar inte byxor, så därför har det inte blivit.
Men så häromdagen så liksom tänkte jag till, att ett par byxor kanske skulle va bra att ha. Typ vid apu:n å så.. Jag traska iväg på stan å köpte mig ett par jeans. Jag kan inte lova att jag kommer använda dom aktivt, men jag har ett par. Så det återstår att se vad som händer med dom :P Men klänningar är nog ändå en favorit, det går inte att komma ifrån.

Så skönt känns de som, jag är klar med veckans uppgifter. Inskickade å klart! Så nu kan jag ta helg ;) Inte riktigt kanske, dyker snart upp något känns de som, som jag glömt att gjort. Men jag tror inte det?! Äsch, då kan de jue inte varit så viktigt ;)

Nu blir det dusch, täcke i soffa och en film!

Ha en superdag! Pussåkram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0