Har ingen bra rubrik... Men vad spelar de för roll? Egentligen..

Ja vad säger man, mycket chockar en, Men vissa grejor är som att dom chockar en så man trillar av stolen. Eller nått :P Men man är väl stadig, så man trillar jue inte så lätt. Bör tilläggas ;)

Veckans uppgifter är som gott..Inte klara. Nej! Vad är livskvalité? Hälsa? Ja säg det den som vet, sånt måste man jue vara djup för att kunna tänka till om. Men sån är jue jag ändå :P

Blir stan sen. Bio ikväll? Vad går det? Inte en blekaste. Verkar bara va dynga.Men jag vill se Råttatouille. Men ingen vill se den med mig. HAHA, förklarligt kanske?
Får bli en promenix, å sen soffan. Lika bra det. Å kanske mer behövligt! :)

Ha en bra dag gott folk.

Å just det, det är så där jätte fint ute. Solen skiner å så. Mysigt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter bra det :D Joda, dä ä prima med mig. ska inte klaga, snart sommar juh :D hur ä dä sj da?
jaa, ja blev juh som blind så hade inte så mkt annat val :P haha, men dä känns.. bra, annorlunda. Men man vänjer sig väl. Och nu förstå ja dig att du kunde lägga bort dom lite här å där, ä faan inte lätt å hålla reda på dom små rackarna :p krama

2008-03-04 @ 13:29:08
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: My

Ja, nu hitta jag hit också ;) Ngt mer att läsa för mig, yes! Tack för kommentaren, förresten.. Och jupps, det är bra med mig! Dig å?

2008-03-04 @ 14:14:00
URL: http://mylika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0