Gladskit..

Hela jag är glad. Inte glad.. utan... Lycklig! Ja lycklig e jag.. Går som på såna rosa små moln!
Men en sak tycker jag e lite konsig på nå vis.
Hur kan nån som är långt borta kännas så nära? Betyda så mycket. Medans dom man har här, kan kännas så långt ifrån fast dom är nära? Svamligt..
Men så är det iaf, å jag längta som tusan tills vi ses. I mängder! Fast jag tror dagarna liksom jävlas, känns som om dom myrstegar sig fram. Men så länge de går framåt så är jag nöjd! Fast får gärna gå liiite fortare. Tack!
Tycker om ♥

Dagen idag känns jobbig.. Har lite uppgifter kvar som ska in imorgon. Har som tappat suget känns de som. Har jue annat i tankarna som känns mycket bättre ;)
Men det går! Första två månaderna har jue gått så tokfort, så resten får gärna gå lika snabbt. Jag vill bli klar nån gång! ¨

Va något jag skulle skriva, men glömde.. Senil, jajamän! Men det kommer, får väl skriva de senare eller nått..

Ha en superdag! Det tänker minsann jag ha! Pussåkram


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, jaa. Precis (: Va hitta du på i påsk da?

2008-03-19 @ 10:57:40
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: My

Det där "svamlet" i ditt inlägg känner jag igen ;) Samma tankar snurrar i min skalle. Tiden går som du säger mycket fortare, när man har annat i tankarna.. I påsk ska jag upp till husvagn i Solle (: Blir där imorgon till på söndag. Själv då? Blir det något bus? Kram

2008-03-19 @ 13:37:22
URL: http://mylika.blogg.se
Postat av: Sandra

Jaha, men det låter juh skoj :D Alltid skoj å åka iväg nånstans å hitta på nå. Man bli juh lite små less på solle :P

2008-03-19 @ 16:24:48
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0