En perfekt dag. En perfekt du.

Skulle jue lägga in bilder.. Men har tappat kabeln, så får bli nån gång sen, eller nått :)

Ja, vad ska jag skriva. Dagen har varit så lugn å skön. Verkligen en mesig dag liksom.
Sov inte många timmar, men jag klarar mig. Fick jue prata med Dig strax innan jag somna, å fått messat med dig idag. Kan dagen va mer lyckad? Aa, iofs du hade jue kunnat varit här eller så. Men man måste va positiv. Är jue bara 36 dagar kvar ;)

Ja vad händer mer, ska snart åka å handla lite middag! Nån som har nå förslag tas det tacksamt emot. :) Enormt sugen på en kycklingsallad! Kanske får bli det kanske..

Skriver mer sen eller nått!


Pussåkram.

Å ni? Jag längtar.. ♥


Kommentarer
Postat av: My

Hoppas du haft en trevlig påsk? :)

2008-03-24 @ 16:41:56
URL: http://mylika.blogg.se
Postat av: Anonym

Kul att höra! Min påsk var underbar :) Förutom att jag saknade en viss person..

2008-03-24 @ 21:51:29
URL: http://mylika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0