Dyngscirkel

Det håller jag på med just nu. Vad det är? På ren svenska: Jag ska helt enkelt rita upp en ring å inse att jag har väldigt likadana dagar. Nästan likadana rutiner, nästintill tråkiga dagar. :)
Vad uppgiften egentligen innebär? Att man ska kolla, analysera, se vad som kan göras annorlunda, vad som man förbättras för att man ska må bättre.

Men jag mår bra, fast jag har likadana dagar numera, nästan. Så mår jag så bra. Jag vet inte om jag haft det så bra som jag har det nu nångång innan? Det är skitsamma, om jag haft det. Men jag lever som bäst just nu känns de som. Å bättre läre bli! Om jag själv får bestämma. Å denna gång får jag det, säger vi ;)

Är mysväder ute, solen skiner. Så får bli en liten promenix sen för att röra på fläske lite. Är skönt. Sen blire lugnt. Lugnt som tusan. Blir nog datorn igen, har det man gör vid den.

Ha en bra dag. Kram å hej

Kommentarer
Postat av: Marit

HA en super dag!!

2008-03-11 @ 11:46:47
URL: http://tiraM.blogg.se
Postat av: Sandra

Jaha, Men det ä juh skönt dä a (: Hur länge ska du plugga nu da? Jaa.. ja ha juh gjort det :p

2008-03-11 @ 13:35:22
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0