Duktig jag!

Idag har jag då legat i minsann.. Sov hos syster i natt också, vaknade å va pigg som tusan vid nio. Låg ändå å läste en stund, sen blev jag less.
Klev upp å insåg att nu blire städa av! Så jag dammtorka, skura, puttsa, damsög å hade mig. Vattna blommorna å tvätta, hängde tvätt.. Så kommer hon hem å klagar nu, så åker hon på kokstryk ;)

Sen blev de lite lunch, åkte å tanka sen hem te mamma och pappa. Å nu sitter jag här!
Solen lyser jättefint ute, blåser lite tråkigt nog men det är så fint. Å snön smälter! Det är ändå bäst av allt.. Längtar till ballerinaskor och ingen jacka, less på att klä på sig som en knubbsäl bara för att man ska iväg en liten sväng.

Vill baka, inte äta det bakade utan bara baka! Men känns onödigt att baka å sen bara låta det stå, då e det bättre att skippa det hela.
Men hörrni, ni får ha en super dag! image4För det tänker jag ha!

Pussåkram

Tycker om dig! Mest.. Å det börjar närma sig så man kan säga snart ;) Längtar!

Kommentarer
Postat av: My

Hoppas iaf det gick bra för dig :) Och att du har en trevlig kväll, tjejen!

2008-03-29 @ 22:19:18
URL: http://mylika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0