Dåligt...

..humör som tusan har jag varit på idag. Vet inte varför. Vaknade egentligen på rätt sida, sen klev jag upp. Å då va de som om nån kasta om mig till fel sida. Eller nå :P

Men de löste sig, ut å gick. Sen va de dåliga som bortblåst!
Måste bara tillägga, att jag gick med våran hund. Å hon är knäpp! Totalt knäpp. Kommer Robin å kör, å vad gör hundfaan som sitter så prydligt bredvid mig? Jo hoppar framför bilen så han får nita för na.. Tokhund!! haha..

Nu är de en vecka utan skola, känns konstigt på nå vis att jag inte ska ner?! Blivit van att nån dag varje vecka ska de bli ett besök där. Men inte nu :) Hehe, har iofs det jag gör ändå. Tusen uppgifter :D

Sen måste jag bara skriva, att de kan va konstigt ibland. Nån man liksom inte gillar, gillar man. Å nån man liksom har gillat. Blir man tokless på. Mysko :D Haha..

Nu ska jag dö av ett tag till. Söndag=Dödag. Inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0