Varmt, hot å helvetes kokande

Jävlar va det är varmt ute alltså, stryker man inte med idag gör man det då aldrig.
Va så varmt inne på jobbet, så vi gick runt och flöt allihopa, totalt lufttomt! Tror jag ska köpa mig en liten slav som får gå framför mig med en fläkt dygnet runt. Perfekt.. Det skulle uppskattas. Nån som känner för det, så sök jobbet ;)

Har just ringt avdelning 17 på sjukhuset, frågat om frågan jag inte kunde klara häromdagen. Så blir att skriva de snart, skicka in det å se om det är det hon vill ha :) Annars blir de nog en liten lätt hängning.

Ha en jättebra dag i värmen. Ska skicka in det nu, sen blire dusch å dega i solen.

Åh herregud! Jason Mraz - I'm yours på radion. Jag gillar! Väldigt mycket.. Nu blev jag på riktigt gott humör :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

jahaja, ska du åka söder ut igen lr? (: Jaa, ja ska väl försöka pallra mig dit, iaf på lördan. På fredag jobba ja till typ 6, så ska nog va kvar här i stan och fira studenterna lr nått :P

2008-06-05 @ 18:16:37
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: My

Skolan slutar på onsdag för min del, sista praktikdagen då :) Själv då?

2008-06-06 @ 08:20:58
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0