Trött jag

Jag är så förbannat trött, vet inte hur jag ska hålla ögonen öppna.
Klockan ringde halvsex imorse, fem över halv var jag uppe på väg till duschen. Mycket bra gjort för att vara jag. Haha, men jag var trött och hungrig. Åt som en häst till frukost :P
Sen så har dagen rullat, varit varmt som tusan. Men som tur e så sidan jag jobbar på är det mestadels skugga på, så man dör inte i värmen iaf :P
Ska jobba imorgon, på torsdag och på fredag också. Nu jäklar har jag kommit igång :) Jag trivs där! Glad att jag ringde å sökte, hade ångrat mig annars tror jag.

Sen så åkte jag på stan en sväng, shoppade lite nödvändigt sedan en hårfärg. Svart/mörkbrunt hår i denna värmen är ingen hit. Helvete, hårbotten kokar.
Så imorgon blire lite blekning för att kunna färga det normalbrunt. Får se hur det går. Om jag måste färga över spektaklet :P

Nej, nu får det bli soffan med en filt, se om jag håller mig vaken ett tag till :P

Ha en superkväll. För de tänker jag ha det, på ett eller annat vis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0