Torsdag. Dagen före liksom

Det är den 12juni. Å det är så helvetes blåsigt och kallt ute, Regnar å har sig! Dyngväder.
Haha, känns som om jag aldrig är nöjd med vädret, men lagom varmt, lite småvindar å jag skulle trivas gott. Men det är jue aldrig så, antingen är de så varmt så man flyter eller så som det är idag. Man får klä på sig som en vinterdag! Sjukt!

Har iaf packat klart. Men dyker alltid upp nå mer! Har lite som hänger på tork, sen jäklar är jag redo för avresa! Åker jue imorgon, dom sista dagarna har gått så fort, det är bra tycker jag!
Imorgon är det studenten då först, sen så blire nog åka till min andra brors son som fyller år! Fira han å så.. Sen åker jag vid typ tjugo över elva eller nåt imorgon kväll ifrån Sundsvall. Har bara kollat två tusen gånger när tåget ska gå, så inte så lätt för mig att minnas det ;)

Sitter å lyssnar på NRJ-webbradio. Men den bara buffrar å har sig hela tiden, så går jue knappt höra nått. Jävla dynga! Men verkar inte va nån bra musik ändå, så jag lär nog klara mig :) Förhoppningsvis!

Sen så måste jag jue skriva att jag hittat den andra skon! Japp, jag hade tydligen inte skakat rummet tillräckligt! För emellan en massa tidningar låg den jäveln! Alldeles platt va den! Men nu jäklar har jag satt skorna mitt på golvet så jag måste som kliva över dom varje gång jag går i rummet, så jag inte tappar den jäveln igen!


Ska dammsuga nu, sen blire till att plocka det sista! Ha en prima dag!


Kommentarer
Postat av: My

Jag flytter till Timrå jag :) Okej, det låter mysigt! Hoppas du får en bra sommar då.

2008-06-12 @ 18:01:16
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0