Sundsvall

Blev en raggarsväng till Sundsvall idag, införskaffa en studentpresent till min brorsson. Låter som jag är Agda 87år när jag säger så, men va fasen, så är det jue inte :) Haha. Tror jag? :S

Hittade en present, två par billiga som satan leggings, å strumpor. Även en grön tunn klänning för hela 29kr. Rea kallas det ;) Sen fick de bli en smörgås ifrån Pressbyrån, höll på att smått stryka med.
Sen åkte vi på Clas Ohlson eller hur det stavas, köpte en radio till syrran som hon beställt och fodral till min iPod. Det svarta fodralet som följer med sitter jue som en kondom å är alldeles dammigt! Fult.. Nej nu ska de bli rosa fodral :)

Snart blire middag hoppas jag, sedan ringa Daniel! Åker snart också, fredagkväll. Är jue skitsnart!
Ska packa lite ikväll, se över vad som finns å vad som måste införskaffas inför min lilla tripp! Som blir lång denna gång :P Gillas! Se om han slänger ut mig när han blir le mig ;)

Måste jue skriva, de va pappa som körde till Sundsvall. Helvete va åkrädd jag varit! Fort, sakta, vingligt och noll koll! Ja, jag ska nog va glad att jag lever! För inte fasen såg de positivt ut vissa gånger ;) För alla dessa hål han lyckas träffa! Helt otroligt.

Nu blire mat! Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0