Snack!

Jag har problem.
Fått tillbaka en uppgift ifrån Annelie på skolan, vet tusan inte hur jag ska göra. Fattar inte! Trög? Jag? Ja tydligen är jag jue det. Jävla skit.

Har jobbat idag iaf. Gått superbra! Tiden rullar på så jättefort där, jag gillar personale och dom boende jättemycket.
Men hoppas på att få mitt sommarschema snart så jag får kolla hur sommaren ser ut :)
Hoppas bara jag får jobba massor nästa vecka också, för veckan efter är jag jue inte hemma, då är jag jue ute å iväg för att utnyttja mitt SJ-kort ;) (bara därför? icke..)

Nu ska jag snart sätta mig i stolen, mamma ska få den stora äran att färga håret på mig. Är nervös, för ska dra ut helvetes med slingor. Å det gör ont. Helst när hon gör det ;)

Men ska gå nu, hörs senare om resultatet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0