Småland..

Jeopp. Nu e jag här!
Gick superbra att åka nattåget, va iofs jävulska nervös innan jag kom iväg ifrån Sundsvall. Då det bara stod Hudiksvall, Gävle, Arlanda Göteborg på skylten. Å jag skulle jue liksom inte till nått av dom! Haha.. Men de gick bra! Sov som en stock, sen tvärvaknade jag, men somnade om lika fort! Skönt.
En tjej som klev på samtidigt i Sundsvall blev de lite surr med där på kvällen sedan på morgonen. Trevligt!

Sen har de varit lugna å sköna dagar med Daniel! Jag gillar.
Är själv nu, han är på jobbet. Å kom på att jag har inte tänt en lampa så nu jäklar är de svart överallt här. Måste gå å tända! Tänkte plocka ur diskmaskinen å vattna blommorna, sen får de allt bli sängen. Är trött i ögonen, kan va för att jag sitter här å slöar, piggar kanske till mig när jag kliver upp. Råkade jue somna i soffan med han när han skulle vila, inte så bra. Ingen bra tid heller! Men nog kan jag somna alltid ;)

Har egentligen inte värst vidare mycket mer att säga.
Mer än att helvete va mörkt det är ute! Hemma är det ljusare, norrland är nog bra på sitt vis också jue!

Skriver väl mer nån annan dag! Ha en bra natt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, jaa, Vem sakna inte det :P Du skulle ha varit med på stadsfesten juh! Va jäätte roligt :D Jag ska jobba heeela midsommar ja :( lite trisst, men ä juh bra betalt så(: Bli du kvar där nere över midsommar eller?

2008-06-17 @ 14:35:57
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: My

Mm, det är kalaspuffar med mig, tackar som frågar :) Med du då? Jahaja, se där.. Hoppas ni får det mysigt då! Själv ska jag vara hos Mattias - får se vad som händer. Upp till stugan och ta det lugnt med hans kompisar kanske. :) Kram

2008-06-17 @ 17:23:12
Postat av: Sandra

jaa, va väl bwo å petter, men ja missa allt det där ja :P haha, va väl lagom med folk, ungefär som det bruka va på stadsfesten ungefär :p

haha, nää. Inte heller. Så känns som att det spela inte så stor roll om ja jobba faktiskt (: Skoj å va där nere :D Liseberg som ä sååå kul :D Ja ska oxå dit i sommar, hoppas ja :P

2008-06-17 @ 17:54:55
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0