Skriv

Vaknade för typ 40 minuter sedan. Sovit som en stock.
Trodde dessvärre att Daniel rymt, men han va/är tydligen ute å klipper gräset.

Midsommar nu då, igen. Minns inte ens vad jag gjorde ifjol då?
Fast nå fint midsommarväder är det då rakt inte, ser blåsigt ut, är säkert kallt också. Haha, har inte varit ut men. Träden viftar så jag antar att de blåser, å nån sol ser de inte ut att va. Varför får vi ingen sommar? Varför är de bara dyngväder? Va det sommaren som va ett par dagar för nån vecka sedan? Isf va den då jävulska kort.
Nu kom jag på vad jag gjorde ifjol på midsommar, jag jobbade jue! Hela helgen, ifrån tolv till nio. Pengar blev det. Va bara typ hem å grilla, lägga sig å jobb dan efter igen. Det funkade! Då...

På måndag åker jag hem. Är i Sundsvall vid kvart i sex. Bussen därifrån går vid åtta så blir vänta två timmar, sedan går den över Härnösand så jag är väl hemma vid elva eller nått :P Lite drygt, men det tar jag!
Men det är läääänge kvar till måndag än, hoppas jag! Helgen får gärna vara lång och gå enormt långsamt tycker jag!

Nu blire lägga sig bakåt i soffan å jäsa, har en buffrade katt här som verkar fått spunk eller nått.

Ha en jättebra helg folket! Trevlig midsommar

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, joo. Förstod att det va från dig. hahaha, komma du ihåg kyckling lår på hemköp? :P haha, faan va ja skratta :D

Jaa, få väl göra det bästa av den här midsommarn, bli väl mest jobb men :/

2008-06-20 @ 14:48:29
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

HAHAHAHAHAHAHAHA,ja just ja. det hade ja glömmt! hahaha, guud va pinsamt. hur faan kunde vi missa att klockan va såå mkt?!

njaa, det blev fint mot kvällen, men på dan typ spö regna det. Men sen som blåste det bort å blev sol å varmt, lagom till ja sluta ;) Va ha ni haft för er ihelgen da?

2008-06-21 @ 10:23:01
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

hahaha, jaa, vi väl väl för insatta i godiset skulle ja tippa på ;P

Jaha, men det låter juh trevligt :D äta ä juh aldrig fel, och absolut inte jäsa heller :P vill oxå jäsa å slippa jobba.. sååå tråkigt :p

2008-06-21 @ 15:29:51
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0