Sängen snart

Blir nog sängen snart tror jag. För jag är trött å frusen! Vet inte va det är, men jag fryser innifrån. Blev bättre när jag tog en snabb dusch innan middagen. Men nu e jag så kall igen. Börjar bli sjuk trodde mamma. Men de tror inte jag. Hoppas inte det iaf!
Får väl ta å lägga mig snart, kura ner å sova. Blir nog bättre då hoppas jag.
Daniel sa innan han åkte te jobbet, att de kunde kanske bli åska inatt. Jag hatar åska, är rädd då.. Skit! Bara jag somnar så brukar jag inte vakna om de börjar. Hör liksom inte när jag sover, är enormt svårväckt! Bra ibland vill jag lova.

Till veckan börjar jag jobba. Sju veckor har jag fått! Ska bli roligt att jobba lite i sommar, innan hösten å skolstarten igen. Är som lite mer socialt att jobba än när man pluggar, då jag pluggar på distans och bara träffar klassen en gång i veckan. Men de funkar som tusan det med :) Har jue telefonen om man vill nå omvärlden. Haha..
Redan en termin som e klar, känns så bra! :D Alla kurser godkända så det är bara att hugga in te hösten på kurserna då!
Vill va klar nu. Flytta å börja jobba. Lär gå fort, tror och hoppas jag :)

Måste bara skriva, att jag verkligen hatar fotboll. Finns de nå värre dynga?! Tror fasen inte det. Är jue hela tiden, överallt står det eller pratas det om fotboll. Tråk på hög nivå!

Jag vill se "Sex and the city"-filmen. Gillar serien, men är filmen värd att se? Får för mig att när de ska göras film av en serie blire bara kalopps av alltihopa. Men man måste kika för att kunna veta! Nån som sett den? Är den bra?

Nu ska jag gå å borsta tänderna, sedan blire ner i sängen.

Ha en bra natt.



None
Tycker om dig! I enorma mängder





Kommentarer
Postat av: Sandra

nää, precis. det roliga ä juh å gå ut å träffa folk å dricka å bara ha kul. Artisterna ä juh shit the same typ :P Skulle va lika kul utan dom ;)

2008-06-19 @ 15:44:29
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Jepp, I'm totally fine :) Du då?

2008-06-19 @ 18:46:42
URL: http://moonlightpearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0