Ord om dagen

Sov så jävla dåligt inatt, helvete. Har vänt å snurrat, vaknat å legat vaken jättelänge! Inge bra, hatar när de blir så..
Så när klockfaan ringde imorse, va jag jue trött som en gnu!
Men upp blev jag jue tvungen till att komma! Åkte te syrran, la mig på soffan där å tvädäckade. Så efter det blev jag faktiskt lite piggare.

Vädret såg positivt ut imorse. Studenterna traskade in till parken, nån gubbastrutt på scen höll nå tal. Sen bröt regnet ut! Himlen öppnade sig, har nog aldrig sett så mycket folk slå upp paraplyer samtidigt :)
Sen blev vi hungriga, så åkte till Gun å käkade lunch på hennes restaurang. Jävligt de där med buffé, man äter jue helt enkelt ihjäl sig. Fast va lite smart å tog inte en massa kallskuret å tjoffs innan, utan direkt på det varma förutom lite sallad. Gott va de! Rullade efteråt gjorde vi ;)

Min brors son fyllde elva idag så vi åkte upp dit, brorsan hade visst köpt en hundvalp igår. Jisses söt den va! Fast hon va jättesöt. Hette Alva, men jag fick för mig att hon hette Asta! Så lite omdöpning har väl ändå ingen dött av ;)

Sånt jävla väder ute nu också, regnar å blåser som satan. Så lär behöva åka tidigt ikväll till Sundsvall, om de ska fortsätta så här.
Men jag undrar en sak, om det åskar eller blir strömavbrott kan tåg köra som vanligt ändå? Eller blire stopp då? Nån som vet?

Nu ska jag kika över packningen en sista gång. Ha en superhelg. Å även en jättebra midsommar också om vi inte hörs innan dess..

Kommentarer
Postat av: Emma

Naaw, vad söt. Haha precis, man får inte äta buffé, då kommer man rulla hem ist för gå xD

2008-06-14 @ 14:17:08
URL: http://moonlightpearl.blogg.se/
Postat av: My

Njae, 36 kvadrat - en liten etta till att börja med tills jag hittar ngt annat :) Blir det i midsommar då?

2008-06-16 @ 14:21:27
URL: http://mylika.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha, nää. ja baar gissa :P kom å tänka på när vi hade våra zoo å pimpim täcken å låg å grisa i soffan :D det va grejer det :P Hoppas du ha det bra på resan iaf :D

2008-06-16 @ 14:57:50
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0