Natt..

Nu har jag jobbat natt i två nätter. Gick jue super bra!
Bossen ringde på fredag vid tolv å undra om jag kunde jobba natt i helgen, pengar tänkte jag å tackade genast ja :P
Men va så svårt att lägga mig å vila på fredagkväll liksom, blev prat med Daniel istället! Å det gick bra det också, natten va seg,
Men mellan lördag-söndag gick det lättare! Hon jag jobbade med då va skitrolig, vi skrattade gott åt det mesta! Pratade massa skit. Roligt! Å det rullade på som tusan.. Smidigt!

Va ju även crusing igårkväll. Blev en snabbis på stan å kika lite innan jag började.
Jättemycket folk! Å fina bilar :P Sen ett fyllo som va äcklig. Haha. Ett? Ursäkta, väldigt många. Men just en som utmärkte sig lite extra genom att vara snuskig.
När jag kom upp på jobbet vid nio, så gick typ varenda barnfamilj nerför gatan, på väg mot stan. Va jue så skönt väder så jag förstår dom :)
Men tyvärr så va de jue nästan 25 grader inne i natt, vi höll på att smälta bort totalt. Blev ut å svalka sig innan man tog nya tag eller somnade i värmen.

Förresten, måste jue kommentera skiten på teven i natt. Kan dom inte sända nå bra program som man kan kika på? Nej inte då, bara massa dynga där dom skjuter varann med typ tjugo skott men den jäveln kliver ändå upp å skakar av sig typ.
Va en kines eller japan film. Där va det så! Men den va nästan lite äcklig, för de va nån som ville dö då tog hans kompis å satt pistolen under hakan och sköt. Snällt! Det är riktig vänskap det :P

Sen så är det jue snart ny vecka. Vad händer? Inget speciellt faktiskt.. Ska bli lugnt, har några uppgifter att maila in. Sen är skolan slut för denna terminen!
Ska ner å träffa Lena nån dag också, fika lite å snacka dynga! Det är vi bra på :P

Nu blire en dusch och sen vänta på att Daniel svarar!

Ha en jättebra kväll och natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0