Nått tragiskt

Jag har verkligen fått höra nått förbannat tragiskt idag. Å detta sänkte min dag. Rejält!
Elenor på jobbet, berättade att hon varit på hörselcentralen och där hade dom sagt något jävulska tragiskt: Att öronen växer hela livet. HELA LIVET.

Förstår ni vad det innebär? Mina öron kommer va stora som Dumbo när jag är gammal. Dom är tragiskt stora redan nu. Herregud.. Hur mycket växer dom? Daniel tyckte jag skulle mäta dom idag och mäta om prick ett år för att se.. Men vågar jag verkligen det? Tror jag kommer bli jättedeprimerad utav det..

Nä, ska gå och duscha och sedan lägga mig i sängen och fundera på detta.. Skrev det till en kompis på msn, vad får jag för svar? "Visste du inte det, näsa och öron slutar aldrig att växa" NÄSAN OCKSÅ?

Ja god natt och sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0