Mysko, eller nått

Just käkat frukost, å försökt fått till kaluffsen. Det står åt alla håll vill jag lova!
Vet inte vad dagen bjuder på, Daniel skulle hämta nån matta?! Annars blire lugnt, tror jag :)

Fick nå konstigt mess i natt av "3322" Fattade inget, nån som skickat från nätet eller å glömt att skriva namn? Blev jue nästan nyfiken! Så om nu denna nån läser detta, kan du väl skriva en liten kommentar så jag vet vem du är :P
Jag? Nyfiken? Jajamän, jag är nog född så, å jag trivs. :)

Jag å hans dator går inte ihop. Vi drar inte jämt! För jag skriver fel å skit på den. Jag skyller på datorn, för inte är det mitt fel direkt. Jag tar inte åt mig :)

Nu ska jag kika runt lite. Ha en fin dag.

None



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0