Möjligt om allt

Ja jävlar va det har regnat idag! Va jue som att himlen öppna sig där ett tag. Å jag har hål i sulorna på mina ballerina-skor. Så jag i stort sett badade fötterna! Mysigt ;) Njea..

Igår så va jag jue som skrivet innan på stan. Gick på KappAhl å skulle införskaffa mig leggings, men dom va så dyra så jag skippade det! Haha, snål ;)
Sen så gick jag jue på Lindex, men kom aldrig på vad jag skulle ha. Så det blev en vit klänning. Jag? Vitt? Aa, jag är lite chockad själv. Får se hur länge den är vit egentligen, den lär snabbt ändras till annan färg eller bli prickig.
Sen så hittade jag en svart å vit randig tröja som jag ville ha under, men blev snål för den. Men så ångra jag mig igår kväll när jag inte kunde sova, så jag gick å köpte den idag. Blev jue nästan gratis, för jag hade massa såna rabatt-tjoffs som jag glömt bort! Gillas.

Sen till det värsta av allt. Jag köpte nya ballerina skor för ett tag sen, men liksom har inte börjat använda dom. Nu är den ena skon borta! Jag har rivit rummet, garderoben och hallen. Skofan är totalt borta! Jag får gå skolös :(

Träffade Cissi och Tor idag på stan, lite surr och så, å jäklar va söt han va!

Nu ska jag gå å ta mig en dusch, en banan å krypa i säng. Ha en bra natt!

Kommentarer
Postat av: My

I sommar ska jag flytta, slappa och njuta :) dudå?

2008-06-11 @ 17:18:45
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0