Min dag, min kväll. Mitt tråk!

Den här dagen rullade på den med. Fast den har varit lång!
Har städat å packat, var till stan en sväng å handlade å köpte blommor tills imorgon. Hoppas för deras skull att de blir fint väder imorgon, inge roligt med en regnig kall student.

Ikväll har jag bara mesat på, suttit vid datorn, ätit middag bestående av ägg å korvblandning :P Gott!
Det är skönt med såna kvällar, ska försöka komma i säng i normal tid ikväll, så jag kan kliva upp tidigt imorgon för att sen imorgonnatt på tåget kunna sova. Lär jag kunna ändå! Men.. Ja!

Sen så blir jag frustrerad, eller va de heter. Försöker svara på Sandras inlägg, men går jue inte! Hon har jue inte bytt över till den här nya tjoffset! Byt! :)

Nu ska Daniel ringa! Skriver mer imorgon. Ha de så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0