Måste bara få skälla lite..

Jag kan ta att människor tycker och tänker olika. Jag kan ta, att folk har olika syn på saker och ting! Men nått jag verkligen inte kan ta, det är när folk lägger sig i andras privata saker. Det dom inte har ett skit med att göra och liksom dömer en efter det. Muttrar å har sig åt nått som inte ens har ett endaste litet skit med dom att göra.

Mitt liv, det jag gör, ska inte behöva vara andra människors problem, dom behöver inte reta sig på hur jag väljer att ha det!
Har jag valt att göra saker och ha det som jag har, då ska de bara accepteras å stöttas. Istället surar folk, ser alla "problem" som jag har. Vem har sagt att det är problem? Vem har sagt att det är jobbigt? Om det nu är det, vad har det med alla andra att göra? Är väl jag som måste fixa det ändå?

Jag har det jättebra! Jag trivs, visst! Vissa grejor kanske skulle varit mycket mycket bättre om de var lite annorlunda. Men det är som det är! Å jag har det bra ändå..

None Ohyggligt less på skitsnack och "snälla människor som bara vill hjälpa". Hjälp dom som behöver hjälpen istället för att muttra på oss som har det bra å inte har nå problem.


Kommentarer
Postat av: My

Känner igen mig i det dör inlägget. Jobbigt när människor inte har något annat att göra än att lägga sig i ens privata liv och bara se problem istället. Jag har slutat umgås med sådana bara.. :)

2008-06-24 @ 09:09:07
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0