Lite uppdatering

Jag måste få skryta lite om mig själv alltså..
För nu är jag snart klar med alla uppgifter, känns otroligt jätteskönt. Har bara tandvården kvar, men fattar inte riktigt mig på frågorna men. Sen är jag klar! :)
Sen är det sommar! Är det iofs redan, men liksom sommarlov ;) Töntigt.

Har egentligen inte så mycket att skriva mer än att det känns som om livet är på topp! Trivs så förbannat bra, finns lite att ändra på, men så är det alltid och man får göra det bästa av situationen. Det löser sig alltid! På något vis.

Kvällen då? Har förbannat ont i ryggen och benen, vet inte alls vad det är. Så får bli lugnt, som vanligt. Det gillar jag och sen en tidig sänggång. Upp vid typ tjugo i sex imorgon. Tidigt, jag morgontrött. Inge bra!

Ska strax käka, magen kurrar. Blir biff med potatis. Tokgott!

Hörs under kvällen.

Kommentarer
Postat av: My

Jovars, fint här :) själv å? Helgen var bra här - var med syrran typ hela tiden. Durå?

2008-06-02 @ 22:34:30
URL: http://mylika.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa, å så va vi hos med Sofhies kille hos hans kompisar i undrom. Så det va väldigt trevligt. Sen träffa man juh alltid massa folk på stan man ä med å så :P

2008-06-03 @ 14:04:12
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0