Lite smått irriterad. Faktiskt!

Alltså, om man är chef, ingår det då i ens uppgifter att man inte ska få tag på en? Att man ska få ringa å söka i flera dagar? För isf, ska jag ALDRIG bli chef.
Har ringt som ett tok för att få tag på chefen. Ringt på flera ställen. Ingen vet var hon är, nån säger att hon ska vara på kontoret så jag ringer dit. Inget svar, jag åker till kontoret då säger nån att hon återkommer imorgon. Fast ringer man växeln så säger dom att hon precis meddelat hon ska vara där jag jobbar. Så jag ringer dit, nej jisses hon ska vara på sitt kontor idag. Vad gör man? Åka hem till människan å passa utanför huset bara för att kunna fråga om schemat är klart? Tror inte det va.
Känns jue som att jag vill ha det nu. För semesterperioden börjar nästa vecka, iofs är jag ledig då, men jag måste jue ändå ha det innan. För när jag kommer hem ska jag jue börja jobba med en gång. Tokigt!

Sen en annan sak, jag skulle upp till chefen som sitter på sjukhuset, som skrivet. Men är så konstig luft idag, jättesvårt att andas. Så jag konstaterade lite för mig själv att de fick bli bussen upp.
Så sitter jag å väntar där på torget, det är alldeles vid en korsning där folk verkar tro att kör man bara utan att titta. Så kanske de blir lite dramatik. Jisses, jag satt där i tjugo minuter (visste inte när bussen gick), å de höll på att bli krock hur många gånger som helst.! Galna folk!
Sen så skulle en gubbe gå över vägen,  han gick så fruktansvärt sakta så helt otroligt att han kom framåt. Så de blev jue värsta kön som stod å vänta på honom. Så är det nått pucko som tutar, gubben blir skraj å "springer" på. Vad händer? Han ramlar.
Ja de va lite att itta på där jag satt.

Nu ska jag gå till KappAhl å se om dom har nå leggins, sen ska jag till Lindex å köpa... Minns fasen inte vad jag skulle ha därifrån men.. Nått var det!
Sen får allt Daniel vakna så jag har nå sällskap :)
Just ja, knockade jue syrran i helgen. Glasögonen blev lite skeva och skruvar blev lösa. Så har varit till optikern å fixa hennes brillor :P

Ni får ha en supereftermiddag folket! Det ska jag ha.

På fredag åker jag! Längtas

Kommentarer
Postat av: Sandra

jaha, faan va skoj (: ha oxå åkt nattåg en gång, ganska skönt. Man sover juh bort hela resan så (:

han åkte hem nu imorse, så nu känns det jäätte tomt hemma :/ haha, jaa.. Det ä han som ä "göteborgarn" :p

2008-06-09 @ 17:24:36
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0