Liseberg

Ja upp tidigt imorse blev det, klockan åtta ringde klockan! Trött som satan va jag, men upp kommer man alltid, fast man tror det är rätt kört när klockfaan piper.
Vi somnade jue inte förän typ tre-halv fyra så det va jue inte många timmars sömn som det bjöds på :P

Sen bar de av till Liseberg, blev stopp på en hästaffär (där jag kände mig rätt vilse faktiskt) och sedan lite äta innan det bar vidare te Göteborg.
Så lurade Daniel upp mig i Balder, tror fasen jag aldrig känt att jag varit så nära döden någon gång! Herregud, jag blundade hela varvet runt! Va så skraj så jag darra. Ja det gör jag inte om!

Sedan blev det massa spela överallt, Daniel höll på att spela ihjäl sig på chips-hjulet, så hade varit billigare å smidigare att gått å köpt den där påsajäveln ;) Vann han nån? Icke!

Så måste jag jue berätta att jag gjort en fläskläpp i miniformat på mig själv, lappa till mig själv rätt över munnen så huvudet flög bakåt. Läppen ömmar!

Nu blire lägga sig bakåt i soffan. Imorgon åker jag hem :(

Hörs

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh, Balder som ä sååå kul :D Ja älska den, jätte rolig juh, hihi :D Hoppas ni hade det skoj där iaf :D

2008-06-22 @ 23:34:43
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: My

Läs senaste blogginlägget - så får du en sammanfattning vad jag gjort i midsommar :)

2008-06-23 @ 10:58:36
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0