Igår idag

Ja då har den här dagen gått också. Lugn som tusan!

Men kanske ska dra ifrån början.
Igår så skulle vi te Daniels bror å hans familj typ vid två, men blev lite sen dit :P Blev käka sill å potatis när vi kom. Sen spela spel, ett spel som jag inte fattade ett skit av, men det verkade som att dom inte gjorde det heller :P Men jag va med Daniel för att liksom kunna förstå, men de va jue dumt, han looosa jue ;)
Efter spelet blev de grillat, å sen efterrätt. Gott som tusan alltihopa! Behöver jag säga att vi rullade när vi skulle gå därifrån? :)

Idag så har de varit så lugnt, så det varit lugnt :P
Vi spelade kubb i eftermiddags, jag förlorade. Fick ner en, men hade jue fullt upp med att försöka få ner dom som Daniel kastade ner :P
Jag skyller på att jag va hungrig, därför jag va dålig :P Men blev göra pizza sen! Vi är en jävel på att baka pizza :P

Så ikväll så gick vi te lekparken, för jag ville åka rutschkana. Men de fanns ingen! Så blev gunga istället. Skönt väder som tusan ute!

Nu blire snart sängen, ska bara se när Daniel blir arg först :P

Sov gott folket.

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, alltid bra å rulla hem ;) ja ska va ledig i augusti, men ska juh va ledig när ja ska på bröllopet oxå, dä ä nästa nästa helg.. första helgen i juli, den 5 :D Så det ska bli sååå skoj. Längta riiktigt mkt!

2008-06-22 @ 18:08:03
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: My

Jadu, får se om det blir ngt Solle i sommar nu när man hittat kärleken här :) Men det blir säkerligen en sväng ngt i juli när jag flyttat. Haft bra i midsommar? Kram

2008-06-22 @ 20:38:42
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0