Hemma igen

Ja så är man hemma igen, till verkligheten liksom. Börjar jobba imorgon, känns bra på nå vis! Men känner fortfarande mig jävulska jätteny där, man vet liksom inte riktigt vad man ska göra! Men det löser sig, lär jue bara bli bättre å bättre..

Så som sagt, jag är hemma igen. Ville verkligen inte åka, men hade jue inte så mycket större val. Haft en helt jätteunderbar vecka med Daniel. Men, han ska komma upp vecka 29 troligtvis, så jag längtar redan! Bara han inte virrar bort sig på centralen i Stockholm ;) Funderar starkt på att åka ner å hämta han där! :P
Tågresan hem gick smidigt som tusan, satt bredvid en barnfamilj å en skåning satt alldeles bredvid mig, lär jue sett ut som ett frågetecken när han prata med mig. Förstod satan inte ett ord av vad han sa, han såg det också för han skratta åt mig. Jävligt!
Barnfamiljen åkte också ända upp te Sundsvall, så deras tjat på deras barn hörde man heeeela vägen! Ena ungen va toanödig hela tiden å den andra sket å kräktes som satan! Lite äckligt så där.. Japp!

Köpte ett jättefint, tycker jag, Pilgrimshalsband te syrran, silverkedja med en ljusrosa blomma! Sött. Hade kunnat tagit det själv om jag inte var så förbannat givmild ;)

Nu blir det sängen för min del, är trött å ont i ryggen efter allt åkande idag! Men jag klagar inte, hade kunnat åkt ett par vändor till bara jag fått stannat! Tycker om dig ♥ I såna mängder!

Hörs gör vi, när vet jag inte! Ha en bra natt, sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0