Helgen

Jobbade i fredags. Tolv-åtta. Kan lova, att jag har nog aldrig varit med om att de varit så varmt inne någon gång. Det va hemsk, satt man stilla så svettades man. Äckligt! När regnet sen kom på eftermiddagen blev de så svalt ute. Då stod vi ute ett tag :P

Åkte sedan upp till stugan, blev pizza och resa tältet sedan däckade jag. Va svintrött!
Igår så va de en superlugn dag, solade och badade. Riktigt skönt! Blev jag brun? Inte då, det blir inte jag. Så behöver jue inte oroa mig för någon bonn-bränna iaf!
Sen råkade jag slå upp huvudet rätt på glasögonen till syrran, så hon fick dom intryckt i huvudet och värsta revan i ansiktet; Förlåt!
Dagen idag har jag då kämpat! Haha, vi skulle gräva tre gropar som skulle vara 60cm djupa. Det va stenigt, lerigt, massor av rötter! Vi slet! Sen så skulle jag gräva med en sån spetsig spade, halkar av den så jag åker rätt ner i gropen med fötterna och sätter mig på den vassa kanten på en annan spade! Kan bara säga det; Det gjorde helvetes jävla ont!

Blev ett bad i eftermiddag också, men det va så jättekallt då. Lär väl bli sjuk :( Vill inte det!

Nu ska jag gå å titta på teve å se om Daniel har tid att prata :) Ha en superkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0