Goddagens..

Ny vecka, nya tag. Typ!
Pratade länge med Daniel igår, va längesedan. Bara typ blivit korta samtal på sistone.
Så kom inte i säng förän typ halvfyra eller nått sånt, däckade å vaknade för en tjugo minuter sen utav att telefonen ringde. Yrvaket klev jag upp å svara, då va de Vikariepolen, jobb imorgon 7-16. Gillas! Lät väl som en grizzly när jag svara, nyvaken och pollen rassel i halsen :)
Men, han ringde igen, han lever. 12-20 på fredag. Jag ser bara pengar nu ;)

Idag så är det varmt om satan, men ska jag va ute i solen? Nej, jag har mina uppgifter jag. Ska maila in dom nu. Sen är det klart!

Nu ska jag käka frukost, sätta mig än en gång vid datorn och göra klart detta :) Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, jaa, det bli lätt så.. Fundera på å göra om min med, men ta sån tid innan ja få det som jag vill :p Ja gjorde inte så mkt iheögen, i lördags va ja på stan å kolla på bilarna å handla lite, sen va vi ut på kvällen. Å i söndags låg jag inne i min säng heeela dan typ :P haha, Gick det bra å jobba da?

2008-06-02 @ 12:40:20
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

jaa, att det va. Grymt skönt :D jaa, det av jätte mkt folk ute. Va jätte kul, men va lite små trött igår. kom hem vid typ 5 så (:

haha, jaa, det kan ja tänka mig. Men måste väl va ganska lungt på natten da?

2008-06-02 @ 15:47:29
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha, jaa.. vi va i undrom först å grilla, så åkte vi bil in till stan, sen åkte ja runt med jonas några timmar oxå :P

haha, jaa, ja kan tänka mig att man bli ganska rastlös :p

2008-06-02 @ 17:04:53
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0