Färgat håret..

Jag tokdäckade på sängen när jag kommit hem ifrån jobbet idag. Sov typ 1½ timme. Riktigt skönt, fast va alldeles yr när jag vakna, visste inte alls vars jag var :)

Färgat håret har jag gjort ikväll. Blev ljusare! Jag är nöjd, tog ungefär 1½ timme att dra ur alla slingor. Sedan blev de blekning och sedan färgning av dom orange-färgade slingorna. Så jag har haft det jag gjort ikväll ;)
Förhoppningsvis är det inte lika varmt med detta som med det svarta helvetet.

Blev ett snabbprat med Daniel, lite fika sedan nu blire sängen. Är seg, men är en kortdag imorgon också.
Nu är det inte alls länge kvar tills jag ska åka nu, näsa fredag smäller det :) 23.22 tror jag tåget gick ifrån Sundsvall. Blir sussa på tåget, skönt. Är väl framme vid kvart i åtta tror jag? Jag längtar.. Som tusan. Inte efter tågresan då! Tycker om dig ♥

Ha en jättebra natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0