Denna veckan, i några ord

Då va den här veckan snart över. Har jobbat tisdag, onsdag, torsdag och fredag.
Man blir slut i huvudet av allt surr å skrik! Har varit död när jag kommit hem på kvällen/eftermiddagen. Men det har gått bra, har varit pigg på morgonen (ovanligt för mig :P)

Så vad händer annars, inte ett skit händer! Jag är ledig imorgon, blir nog en sväng te Sundsvall då! Kika runt lite, fick jue lön idag, å lite roligt att jag fått högre lön! Jag gillar, nästan tjugo kronor mer varje timme. Det är sånt som glädjer en. För det gör skillnad! 
Jobbar söndag igen, 06:45 till 21:15. Så är jag inte död efter det passet, så lär jag aldrig dö någonsin ;)

Varit enormt fint väder idag, varit van vid att det är regnigt och blåsigt så jag tog, som alltid, på mig klänning imorse. Men utanpå tog jag en varm tjock tröja. Vad händer? Jo solen steker så de fick bli ner med tröjan i min hockey-trunk till handväska.
Varför jag kallar den det? Jo för att Daniel å hans bror hade det fruktansvärt roligt åt min väska för att den är så stor (den är alldeles lagom!) Så lite pikar blev det för den!

Nu ska jag gå å lägga mig i soffan å äta ostkrokar! Me like. Ha en bra kväll


Kommentarer
Postat av: Larissa

eftersom Jonas kom hem igår och stannar tills imorgon, så kommer jag umgås med honom. Vi får se om det blir att gå bort till Mellanholmen på fest, Berget avslutas juh. sj? jobba eller?

2008-06-28 @ 09:52:47
URL: http://larissao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0