Birsta City

Där har jag varit idag! Himlen öppnade sig å som att hela havet vräkte ner över oss precis när vi kom dit. Så vi va som blöta sillar innan vi kom in.

Men iaf. Köpte mig ett par nya skor, en kofta, en klänning, mascara å en hårspray. Jag är nöjd!
Va lagomt med folk, ingen kö. Så, det va som lugna gatan att gå runt å kika där.
Är bara så fruktansvärt trött idag, seg som satan är jag. Så har gått runt som ett sego å dragit fötterna efter mig, men man får det :) Blev piggare när jag fick mig en räkmacka! Så god, lite mycket majonäs men, det gick att skrapa bort.

Kvällen? Får se, blir käka lite snart; kycklingfilé å klyftpotatis. Sen få kvällen va lugn som tusan, mycket Daniel å lite softa i soffan. Ska försöka komma i säng tidigt, klockfaan ringer halvsex imorgonbitti -gäspar av tanken-

Just ja, det är synd om Daniel. Han är en väldigt skadad soldat ;) Bara så ni vet! Fast tycker om dig ändå! (L)
Om två veckor kommer han upp, om han inte förvildar sig på centralen i stockholm. Är lite nervös för det men.. Har jue lovat att komma ner å hämta han om han missar tåget! :P

Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: My

Japps, det mesta är införskaffat nu då (: Haft en bar helg hittills? Kram

2008-06-28 @ 18:40:02
URL: http://mylika.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha, ja tycker den ä dö skoj iaf :D jaa, det ha växt litegran ;P men måste klippa mig snart, ä såå slitet. Men ja ha juh aldrig tid :P haha. Va skoj att Daniel ska komma hit a. Visa han lilla solle, å minst sagt lilla graninge :P

2008-06-29 @ 18:54:22
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: Larissa

om du vill gå in och kolla på min blogg, så har jag satt lösen på den nu, kände för det. anv. namnet är love och lösen är 1212

2008-07-01 @ 13:48:52
URL: http://larissao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0