Ännu en dag å en kväll..

Tidjävul! Som går så helvetes fort.. Dagarna vara flyger iväg!
Daniel åkte för typ en timme sen. Tråkigt tycker jag, men nödvändigt är det jue :)
Denna dagen har gått så helvetes fort. Jag vaknade typ halvett, klev upp men va lite seg så fick bli nässpray å ögondroppar å ner i soffan med en filt. Sällskap av en katt så blev de jäsa lite ett tag.

Sedan åkte vi te Skåne. Haha, dom pratar väldigt underligt. Jag kunde inte höra eller förstår ett skit av vad tanten sa i djuraffären. Hon tittade, sa något å log åt mig. Till svar fick hon uppspärrade ögon å ett leenden. Jesus, skulle nog ha behövt med mig en tolk.
Daniel köpte fiskar, fast jag blev mest imponerad utav den sugaktiga äcklet han köpte, den hade öppen mun å sög fast i påsens botten! Äckligt va den iaf!

Ja men just, syrran har vunnit två biljetter till Diggiloo i Bispgården. Så dit ska vi :) Är typ första helgen i Augusti, å jag har lyckligtvis en ledighelg. Så de va jue alldeles perfekt det :) Haha, tråkigt ställe egentligen. Men lär funka!

Har egentligen inte så mycket mer på hjärtat.. Ha en superkväll. Så hörs vi! :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0