Söndag-Måndag-Tisdag

Ja det va nå dagar sen jag skrev nu. Har inte varit hemma, har sovit å varit hos syrran. Så där blire inte mycket blogga ifrån :)

Kan dra det hela ifrån början! :P

Söndag: Började kvart i sju, tidigt som satan ringde klockan. Å jag var mer än halvdöd! Åkte vid tio över sex hemifrån, mötte jag nå bilar? Nja, två stycken. Å chaufförerna i dom bilarna såg lika död ut som jag :P
Dagen va seg och stressig! Hur nu det går ihop. Men var ledig mellan ett och tre. Sen kvällen va lugnare, slutade kvart över nio. Å då var jag minsann ett lik som vandrade hemåt mot sängen. Somnade i stort sett stående :P

Måndag: Jobbade mellan sju och fjorton. Å varmt va det ute, så jag å Ann va riktigt varma :P Men det gick bra, var enormt trött. Men dagen gick bra för det :)
Sen så skulle jag åka å handla innan jag hämtade syrran, vad händer? Jo en gubbjävel kör rätt ut mitt framför mig när jag kommer å kör i lugnan ro. Så fick tvärnita och vika åt sidan, gubben blev nog lika rädd för jag för han fick motorstopp och såg ut som en skrämd hare! GUBBJÄVEL.
Sen så blev de nå fel på min mobil. Gick att skicka sms, men gick inte att ta emot. Trodde det va min mobil som hade pajja, så bytte jag mobil men va tydligen kortet som va nå knas. Så skulle in och kolla med Expert idag, men då fixade det tills sig utav sig själv i eftermiddag. Fick fjorton sms med en gång! Man är väl eftertraktad ;)

Idag: Sov till elva, skönt som tusan. Vaknade och ringde till mamma, hon va tydligen på väg till stan så vi träffades och fikade lite frukost/lunch. Då ringer pappa å undrar om vi kan åka till Sundsvall och köpa laminat-golv.
Så vi drog iväg. In på Ikea och köpte golv och en sån lampa där det är fyra som sitter på rad och man kan rikta dom åt olika håll, ni vet? (vet va det heter, men kan inte stava det :P). Sen på Bygg-Max och köpte såg, in på Maxi för att kika om dom hade en kökslampa. Hade dom? Icke, så blev in på Jula, där hade dom inte heller nån. Men en mycket finare sån lampa på rad som vi köpte på ikea. Vad göra? Jo vi köpte den, tillbaka till Ikea och lämna tillbaka lampfaan där.
Så vi har gått, åkt bil, gått lite till och åkt ännu lite till idag! Haha..

Nu så blire lugnt som tusan, är halvpigg så blir nog datorn ett tag. Sen Daniel, efter det blire sängen. Jobbar 13-21.15 imorgon. Så får lite sovmorgon! :)

Ha en superfin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0