Jobbet..

Ja då har man jobbat i fyra dagar, fyra enormt jävla varma dagar. Sjukt så hett det varit, å alldeles lufttomt inne.
Igår trodde jag faktiskt jag skulle tuppa av när som helst, men vatten har jag då fått i mig. Har väl druckit ungefär två lite om dagen, minst! :P

Planerna blev ändrade, i onsdags åkte jag till stan å stannade där. Varit där sen dess, blev inget baka. Men gjorde langos där istället å åt. Gott va det!
Sen så har jag inte orkat gjort så mycket mer än jobbat och pratat med Daniel. Det sistnämnda gillar jag skarpt ;) Vi som ska baka mintkaka ;)

Imorgon kommer syrran hem, fick bra lön denna måndag så när jag ska åka te sundsvall å hämta henne vid tåget blire nog Birsta å shoppa lite.
Ska köpa ny mobil. Men vet inte vad? Nån som har nått förslag?

Nu ska jag hoppa in i duschen. Ha en fin kväll

Kommentarer
Postat av: My

Vad det är för jobb vet jag inte än, men hoppas på ngt behandlingshem eller liknande.. Återstår att se vad jag ger mig in på för inriktning också :) Okej, duktig du som jobbar på! Hoppas allt är väl med dig. Kram!

2008-07-29 @ 10:29:18
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0