Dagen å framåt

Så är jag ledig! Skönt som tusan.. Har jobbat söndag, måndag och tisdag. Så är jag ledig idag, så jobbar jag torsdag, fredag, lördag, söndag. Jag död på måndag? Att jag kommer va.. Men det är pengar. Får se det så :)

Så vad händer idag? Ska åka till stan, syrran är i Norrtälje, så ska kika in i hennes lägenhet å raffsa ihop posten. Blir kanske en raggarrunda på stan sen ska jag hem å baka :) Kanelbullar blire. Är rätt risigt väder ute, lite småblåsigt och kallt. Känns nästan som höst?! Så då kan man jue som ändå inte va ute..

Måste bara skriva, att veckorna går så fort. Tyckte det va nyss som jag började jobba, att jag hade hela sommaren framför mig. Massor av veckor med jobba, nu har jag bara denna vecka å två till kvar. Sen är sommaren slut?! Är det höst då? Troligen.. Fast jag är glad det går fort. För ska åka ner till Daniel den tolfte augusti. Nästan två veckor blir det där, sen hem en vecka, sen börjar skolan igen.
Å skolan, jag har bara denna termin å typ halva nästa kvar. Så jävla skönt, sen är jag klar, med lite smått ångest för vad jag ska göra sen?! Nån som har nå förslag? Lämna gärna en kommentar :P

Nu ska jag gå å käka lite frukost. Ha en fin dag.

Kommentarer
Postat av: My

Duktig du som jobbar ;) Hoppas det går bra iaf! Har samma ångest jag också vad jag ska göra sedan, även om jag har 1 och ½ år kvar av utbildningen.. Frågan är ju bara vad du själv vill göra? :)

2008-07-23 @ 13:48:59
URL: http://mylika.blogg.se/
Postat av: My

Mm, det har blivit bätter med gubben :) Jadu, det är svårt att välja. Men förhoppningsvis får jag jobb efter avslutad utbildning. Det ser jag fram emot iaf :) Allt funkar här, tack som frågar. Hoppas allt är bra sj?

2008-07-26 @ 16:25:59
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0