Babbel

Då har jag jobbat två dagar, av tre. Sen ledig en dag!
Dagarna rullar på i en jäkla fart, men inte klagar jag för det. Fast är som att, när jag är på jobbet tycker jag tiden går sakta, men när jag slutat tycker jag dagen har gått fort på nå vis ändå!

Vad händer annars då, inte ett smack! Jobbar kväll imorgon igen, 13-21:15. Sen ledig onsdag. Får se vad som händer då, skulle va skönt att göra något men ändå bara va hemma. Inta ryggläge i soffan å ha en jäsardag! Vi får väl se vad som händer ;)
Köpte en färg idag, bara för att få till lite glans på håret. Det ser så matt ut igen! Så lär bli samma färg (om det nu inte hittar på att bli missfärgat så jag ser ut som en korp eller nått). Kanske ska göra det ikväll? Får se..
Hungrig är jag också, tänkte köpa sån ärtsoppa på korv (älskar ärtsoppa!) Men glömde det.. Senil som jag är, får se vad det får bli istället. Är inte speciellt sugen på nått. Kanske får bli lite yoghurt bara.
Köpte nån laktosfri typ liknande mjukost med vitlök i, idag när jag va på affären. Den va riktigt god! Så tror det kommer bli min drog ett tag framöver. Lessnar väl på den också, som allt annat när man föräter sig på det..

Nä nu orkar inte fingrarna mer. Ska lägga mig å vila lite. 

Vi hörs. Vi syns 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0