Tjolahopp

Det är kväll, solen skiner fortfarande, ljust som fasen ute. Så skönt är det!
Gillar dessa ljusare tider..

En till dag har nästan nått till sitt slut. Har hunnit med massor idag, känns så förbannat bra. "Skriv ett möte som kändens äkta" Var en av uppgifterna i förra kursen. Har försökt mig på denna jävla skit. Verkar enkelt, men vad ska jag skriva? Har gått å grubbla på detta, har till den 28/4 på mig. Men idag, när jag var/är på sånt förbaskat gott humör, då kom det ut ett möte! Rätt ner på dataskärmen.
Så nu e det inskickat tillsammans med Temat.

Känns så bra! Så glad hela jag å magen är full i fjärilar av allt! Det är så här livet ska va :P

Somnade förresten på soffan vid fem, skulle sova en timme tänkte jag. För hade så jäkla ont i huvudet, tror ni det blev en timme? Icke, 1h och 40 minuters snarkade gjorde jag.
Men är dock fortfarande enormt trött, så det blir nog bra ändå :)

Tänkte gå å ta en dusch, fryser så fruktansvärt! Ha en bra kväll. Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Johanna

I veckan händer det inte så mycket tror jag. Blir rätt lugnt och skönt. Förhoppningsvis fortsätter solen att lysa så man kan vara ute så mycket som möjligt! =) Själv då? Händer det nåt spännande??

2008-04-22 @ 19:16:34
URL: http://johannajois.blogg.se
Postat av: Anonym

jobbar i sportbutik...helt okej, lite jobbigt dock när man jobbar till 19 och maken är inom samma bransch fast han jobbar inom elektronik och jobbar till 20...ett jäkla pusslande med barnen!! =) Jaa det är superskönt med solen! Ha en superkväll! :)

2008-04-22 @ 20:36:36
Postat av: Anonym

jobbar i sportbutik...helt okej, lite jobbigt dock när man jobbar till 19 och maken är inom samma bransch fast han jobbar inom elektronik och jobbar till 20...ett jäkla pusslande med barnen!! =) Jaa det är superskönt med solen! Ha en superkväll! :)

2008-04-22 @ 20:36:45
Postat av: Johanna

Oj det blev lite fel... dessutom försvann namnet. =) Vad blir det ikväll då?

2008-04-22 @ 20:37:32
URL: http://johannajois.blogg.se
Postat av: Sandra

jaa, Men idag må ja bättre. Så det känns bra :D

2008-04-23 @ 12:00:40
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0