Tanter i rött.

Nu sitter jag här igen, på biblioteket. Mitt andra hem :P Nä då, syrran har ingen dator så måste jue traska hit för att få sitta en stund.
Helgen har flutit på rejält bra, kul i lördags. Gårdagen va åsså riktigt bra, den gick fort-långsamt-segt-snabbt. Typ.
Å jäklar va jag skrattade på kvällen. Jisses, ditt fel ;) Men skratta så tårarna spruta!

Jävla dator detta, den fattar inte när man skriver bokstäverna, är så seg, så när man skrivit två ord  då börjar den försöka skriva ner det å då verkar den ha glömt i vilken ordning bokstäverna ska komma så de blir spunk av alltihopa. Det få ni ta :)

Haha, på vägen hit. Så skulle jag ta ut pengar. Så ställer jag mig bakom en tant i knallröd glansig självlysande jacka, så vänder hon sig om å säger att den lyser rött och är stängd. (skärmen brukar jue vara röd när bankomaten är av) Så går jag fram och tittar å ser jue att den är jue inte det, den funkar jue. Då skrattar tanten så hon typ tappar luften. Hennes jacka hade speglats, så hon hade sagt till flera stycken att den va av :P Tokigt, typ.

Mer har jag inte att säga, mer än att det är minimalt med dagar kvar nu tills jag ska ut å resa :P Till kontinenten ;)

Ha en jättebra dag. Pussåkram

Jag har sån jäkla hicka, sån hög som gör ont å låter. Har försökt allt att få den väck. Men icke, försöker va tyst.
Men han vid datorn mitt emot tittar mysko på mig! :S Jävligt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

jaha, jaa.. Jag vet inte heller va som hänt mellan oss om ja ska va ärlig. Va liksom i sommar, det känndes bara som att du inte ville va med mig :/ Men tycker oxå att det är jätte tråkigt. Saknar dig juh!

2008-04-14 @ 15:21:43
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

jaa, jag ha aldrig tyckt du ä tråkig iaf. Bara så du vet (: men kan vi inte bara strunt i allt gnäll, kanske inte bli som innan. men vi kan juh kanske
hälsa på varandra på krogen å sånt iaf :P

2008-04-14 @ 18:52:49
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, hicka är jobbigt :/ Hoppas allt är bra annars?

2008-04-14 @ 20:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0