Solsken å väskjakt

Otroligt skönt väder ute, solen har verkligen varit uppe å värmt hela dagen. Blåser lite, men det får det ;)
Hade en jättebra dag på APU:n även idag. Bara det att man känner sig så mesig första dagarna innan man kommer igång, man frågar om typ allt. Vet inte vad man ska göra, för man kan jue som inte deras rutiner! Men verkar va ett jätteroligt gäng de där :P
Nästa onsdag ska jag få följa med ut på utflykt :P Personalen plus lite chefer som jag fattade det, ska iväg till... minns inte va de hette, men utanför Östersund. Dit å kika på nån verksamhet där, så det kan bli roligt :)

Jag har försökt börja packa, så när jag lagt fram klart på sängen å ska börja lägga ner i väskan, så säger syrran: "Den väskan kan du inte ha, dragkedjan är skum på den, å lär spricka när som helst" ILLA SOM SATAN. Så måste kika om jag hittar den andra väskan, den svarta. Men den är som borta! Allt är borta egentligen för mig, hittar aldrig någonting. Skulle behöva nån som ständigt är vid min sida å håller koll på vars jag lägger allt, enormt praktiskt skulle det va :P

Men nu som sagt ska jag leta väska. För imorgon åker jag :D

Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0