Soligt.

Är det inte skönt ute så säg :) 24grader varmt i solen, blåser lite men såå skönt är det! Det är det här man längtar till, när solen börjar titta fram på våren och snön försvinner! Gillas!

Så har jag varit ute, fikade lite i solen och satt för att försöka iaf bli lite röd om nosen så folk ser att jag varit ute å inte legat inne på sjukhus senaste tio åren. Så blek jag är!
Blivit lite solarium i vinter, men har läst jättemycket om cancer på skolan, så man blir lite så töntigt skraj. Ska de kanske bli lite solarium ikväll ändå? Får se.. :)
Har uppgifterna kvar, men börjar komma mot slutet känns det som. Vilken känns lättande!  Men måste ändå kika igenom så de inte ligger nån liten jävul kvar :P

Om en vecka, denna tid så sitter jag på tåget ifrån stockholm mot kontinenten ;) Japp.. Haha, eller mot småland. Är väl ungefär samma sak? ;) Har åkt ungefär åtta minuter så har väl knappt lämnat huvudstaden :P Läntar iaf! Ska bli rikigt roligt. Undra bara vad jag hamnar bredvid för någon? Tänk om jag hamnar bredvid en snarkade gangster? Eller en surrig tant som snacka krämpor? Jisses, blir att plugga igenom öronen å drömma mig bort :P

Nu ska jag börja med nå vettigt! Ha en jättebra dag! Kramåpuss

Kommentarer
Postat av: Sandra

jaa, det luta åt vita.. känns som rosa ä lite svårt å matcha :P
Men du?! Såg du i tidningen idag, dom tjejerna som bodde på hälgums i kfors. Va juh en bild i tidiningen, va inte det köket ruuuuskigt likt vårat?! Tyckte det ja iaf :D

2008-04-23 @ 14:30:44
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

jaaa, jag med :D Vi borde åka dit å kolla hur dom ha det :P hahahaha, jaa, undra om hon ha lika stor koll på sin rumskompis saker som jag hade ;)

2008-04-23 @ 16:24:26
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: My

Det var verkligen läskigt :) Jotack, min dag kunde inte ha blivit bättre! Själv då? :) Skönt med värme!

2008-04-23 @ 16:34:24
URL: http://mylika.blogg.se
Postat av: Johanna

Själv har jag jobbat hela dagen, inte fått varit ute nånting i det vackra vädret. =/ Ska försöka få ork och tid till att baka något framöver, så kan man gå på picknick med familjen sen. Mysigt det lät med fika ute juh!! =)

2008-04-23 @ 21:06:15
URL: http://johannajois.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0