Ringt..

Goddagens folket! Helgen över, en ny vecka har vi framför oss. Nya tag liksom! :P
Sovit som en stock i natt, vaknade till nån gång å kika klockan, sen va jag borta igen. Skönt när man sover så, vaknar utvilad! Sånt gillas..

Klev upp vid kvart över nio, Lena ringde. Hennes "pappa" har gått bort -Tänker på-
Sen satt jag igång att ringa å kolla det där jobbet jag vill ha! :P Haha.. Jävulskt trevlig kvinna, chefen på stället där. Men hon verkade dock lite negativ till en början, jag är jue varken uska (men nästa år den här tiden, då jävlar är jag det :P) å jag är jue inte gått någon slags vårdbiträdesutbildning. Surt! Har iofs jobbat som vikarie sedan -05 så.. Hon skulle fundera! Och ringa tillbaka.. Innan onsdag!
Tjugo minuter senare ringer hon; Imorgonbitti klockan nio ska jag sitta på hennes kontor för lite snack. Sånt gillas! :P Håll tummarna hörrni! Snälla.. För jag vill ha..
Chansen är väl rätt så minimal, men lite får man hoppas ;)

Har precis deklarerat också! Så nu är det gjort.. Skitlite får jag tillbaka! Men pengar är väl inte allt? -host- :P
Å ska hugga in på uppgifterna, har ingen motivation! Har inte det då det är så mycket man måste göra, känns som slutet är så helvetes jävla långt bort. Men jag ska komma dit! Till slutet.. Med alla uppgifter klara! :P

Hörs under dagen! Pussåkram

Kommentarer
Postat av: My

Mjaa, helgen var bra :) Din med? Hmm, blir plugga och kolla lägenhet i veckan.. För dudå?

2008-04-21 @ 12:42:42
URL: http://mylika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0