Lite strunt..

Har just kommit igång med uppgifterna känns bra på nå vis. Kommer bli klar i halvtid denna gången med ;) Men känns som jag inte har nå att göra, samtidigt som jag har svinmycket att göra och samtidigt uppe på det så har jag ingen tid till att göra saker. Hur går det ihop?

Ska åka å handla med mamma strax, införskaffa mig en hårkur å en toning till håret. Sägs att toning ska va bra, så får bli en sån denna gången.
Å det är så enormt jättefint väder ute, sjukt va solen skiner! :) Snar vår? Nä, kan man fasen inte va säker på längre. Snöhelvete ligger jue där det ligger.

Bara strunt att skriva, egentligen. Men skriver mer sen! Pussåkram

Tycker om dig! Inte långt kvar nu.. Ska bli så bäst! (L)

Kommentarer
Postat av: Sandra

nää, ja ha ingen aning.. :/ Nått roligt :P ha fundera på nått inom marknadsföring/försäljning. Men vi få se (:

2008-04-15 @ 13:37:04
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

jaa, det gör juh det. bli man helt förvirrad för det finns FÖR mkt :P vill juh inte hoppa på nått som ja inte känner mig säker på heller..

2008-04-15 @ 14:23:47
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0