Läget.. Liksom

Den där dagen har gärna fått gått å dränkt sig å inte varit alls. Den har inte behövt funnits helt enkelt, för den har inte gett någonting! Inte ett endaste jävla skit har den gett. Förutom klump i magen å tio tusen miljoner skittankar.
HATAR.

HAHA, men mitt uppe i alltihopa måste jag jue skratta åsså. HAHA, pappa är så jävla rolig. Varit hos syrran den här veckan, så skulle jag ta bussen hem vid sju. Men pappa hade tråkigt hemma så han å mamma åkte å hämta mig. Gubben kör som en kråka, rätt ut framför en bil, alldeles för fort, i varenda hål så man bara sitter å tokhoppar, tvär sväng ner i en korsning, OJ där va en kvist i vägen så tvär svänger han iväg för att slippa köra över den. Sen in på våran grusväg. Då är det snö där så bilen får motorstopp, pappa startar om å han bränner dom där jävlarna som luktar skit. Ni vet? Alltså jag tror aldrig jag varit så helvetes åkrädd nån gång å samtidigt skrattat så helvetes. Han verkar jue så oberörd, som att det är de normalast i världen å köra så här.

Har jag mer att skriva om då.. Äsch, kommer inte på nått. Kanske skriver mer sen. Annars så imorgon. Ha det så bra så länge. Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0