Lägesrapport

Igår va ingen bra dag.
Fick så helvetes ont i huvudet på eftermiddagen så jag i stort sett dog :P Migrän?  Vet inte, men nått liknade. Sen fick jag feberfrossa. Så man kan säga att jag var död ett tag :P Men jag återuppstod och här sitter jag. Stannade hemma ifrån skolan, för är jätteyr i huvudet och känns som det väger bly. Ska försöka maila in gruppuppgiften, sen får det bli ryggläge i sängen. Vill inte bli sjuk :S

Dagen kommer va lugn. Som sagt, ska vila lite å se om huvudet vill bli bättre. Sen har jag det jag gör ändå med uppgifterna, dessa jävla uppgifter jag tjatar så förbannat om :P

Sitter å lyssnar på webbradion, förbannat bra musik just nu :P Haha, jag byfåne som sitter å sjunger för mig själv vid datorn? Äsch då ;)

Ha en jättebra dag! Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0