Just det ja!

Jag har jue glömt att berätta :P
Har jue varit in på Hennes & Mauritz sida såå många gånger å kärat ner mig i en jättesöt och enkelt klänning, helt enkelt en klänning man kan ha jämt. Men har varit sååå snål. Haha, den har typ kostat 199:- å jag har liksom inte riktigt slagit till, snåljudasen i mig har sagt ifrån. Fråga mig inte varför! För det är egentligen inte mycket pengar.

Så har som sagt varit in jättemånga gånger å kollat.. Men på sistone har jag liksom glömt bort det, har som inte velat gått in för att då kommer känslorna igen över den :P Men igår, av en händelse gick jag in å kika. Å vad står det? DEN ÄR PRISSÄNKT! Som för min skull, bara 98:- kronor. Men då fick Judas allt säga vad han ville, men jag slog till! Haha..

Så vecka nitton är jag en lyckligt lottad jag :P För då kommer den! :P

Ville bara säga det ;)


Kommentarer
Postat av: My

Haha, attans för snåljudas :D Men hoppas man får se en bild snart då, på inköpet!

2008-04-25 @ 15:24:48
URL: http://mylika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0