Inge bra..

Jag har gjort det man inte ska göra! Ja just det, åt middag. Gick ut å satt mig i solen men blåste så kallt å jag va trött. Så tänkte att jag kan gå å vila mig lite. Det slutade i att jag somna. I nästan två timmar! Inte bra, inte bra. Så nu är jag pigg, vet inte hur jag ska bli trött. Måste jue upp imorgon å göra uppgifterna till skolan :( Tips! Nån! Tack..

Äsch, kan sitta uppe ett tag. Får bli så. Bara det att jag saknar dig så fort vi inte hörs. Men kan jue ändå inte höras nu, egentligen. Men ändå! Sakna!
En dag närmare, så lite positivt är det :) Söto.

Suttit å läst runt lite på aftonbladet å så, tycker det bara händer tragiska grejor. Blir som deppad när man läser om alla olyckor å skit som händer, kan dom inte skriva om något roligt? Eller är inte folk intresserad utav det? Konsigt, lätta upp stämningen lite..

Haha, måste bara säga.. Tack för tipset om att äta tillsammans, T. Ska köra på det ;) Förlåt att jag skrattade lite smått, men lät så roligt å lite så där sött. Det får du ta ;) HAHA. Hon är tokig, det vet vi.

Nu är det den andra, betyder en dag närmare igen. Detta blir jue bara bättre å bättre. Får inte gå så här fort då, bara nu innan.. ♥

Nä måste fasen gå å försöka sova, detta går inte. Kommer jue sitta som en död fisk här imorgon om jag fortsätter på detta viset!

Sov så gott, folket. Så hörs vi. Pussåkram

Tycker om! ♥

Kommentarer
Postat av: My

Det är introduktion till praktiken och handlar om rättskunskap och organisation.. :) Vad bra att det är bra med du då.
Håller med om det där med Aftonbladet, eller tidningar överhuvudtaget. Bara tragiska saker..

2008-04-02 @ 10:37:58
URL: http://mylika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0