Hur är det nu det är?

Hur kan en människa, "Du" i detta fallet, vara så underbart perfekt? Å vad är perfekt? Ja svaret är jue enkelt, fråga mig, det är jue han. Hur kan man tycka om nån så mycket? Jag vet jue denna gången vad det är, för underbarare får man fasen leta efter. Å fasen heller att man hittar. Bara helt bäst! Näst efter mig, som sagt ;)
Men, hur man kan längta efter nån så enormt, sakna å typ alltid tänka på? Typ alltid, snacka om felskrivning, menar alltid tänka på.. När mobilen piper till är de så man typ hoppar dit, är de han ja då jäklar går leendet runt huvudet och man fjärilar till liksom. Är det nån annan, blir man självklart glad. Klart man blir, men glad på olika vis.
Att när man lägger på, längtar till nästa gång vi ska prata. Är man kär då?

För om man svarar ja på allt detta, då är det så? För isf, är det jue solklart vad jag är..

Enormt svamligt för vissa, men bara lite tankeutredning för mig. Sov gott folket. Hörs syns å allt tusan vi gör. Pussåkram

Denna gången är det inte nån feberyra, utan helt å hållet rena tankar med tanke bakom.


Kommentarer
Postat av: Sandra

det låter bra det (: Tur att nån håller med mig, så ja inte ä ensam i världen om dä ;)

2008-04-07 @ 08:03:09
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: My

Jadu, en lugn helg här, slappande bara (; I veckan blir det ny kurs, imorgon och på onsdag, sedan lite annat smågrejs! Hoppas det går bra för dig, med skolan och det andra (: Låter härligt med kärleken där också (;

2008-04-07 @ 09:58:41
URL: http://mylika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0