Hickajävul..

Vilken dag. Sov skit i natt, oroligt och vaknade hur många gånger som helst och kollade klockan. Vred och vände mig, Låg å tänkte. Så när klockan ringde va jag jue dödstrött, kunnat mörda för att få lagt mig i sängen, under ett varmt täcke å somnat om någon timme eller så!

Men iväg for jag, demensföreläsning idag. Skulle bli intressant. Allihopa va laddade med block, penna och något att tugga på. Vad händer när vi satt oss bekvämt till rätta? Jo våran lärare kommer å säger att hon som ska föreläsa har blivit sjuk å åkt akut på sjukhuset. Jaohapp! Vad gör vi nu då?
Blev lite info om APU:n, massvis med papper som vi ska lämna första dagen och så. Fick även papper om att välja valbara kurserna, blev Sjukvård, Lindrande vård och Social Psykiatri.. Tror jag det hette :) Så lär bli intressant som tusan, är praktik i Sjukvårdskursen också. :D

Så när vi gått igenom allt det åkte jag till syster å käka lunch, Billys med vitlökssås :P Mums, eller inte :P Haha, värmde den för länge så den blev alldeles hård. Vilken kock man är ;)
Efter maten fick jag hicka, klockan 12.00 fick jag hicka, å jag har det än. Så ond hög hicka, som vägrar ge med sig. Hela jag hoppar typ.

Nu blir det hugga tag i veckans uppgifter, ska inlämnas nästa torsdag, tillsammans med den muntliga redovisningen! Blir nog en tia till Knacke så han gör den åt mig ;)

Ha en superdag folket! För det tänker jag ha, i detta fina soliga vårvädret! Njuta...

Kommentarer
Postat av: Sandra

jaa, men det kommer det a :D Åhh, ja ä ledig imorn såå skönt :D

2008-04-16 @ 13:43:26
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0