Hatar dig!

Mitt i natten är det. Eller, när är mitt i natten egentligen? Natt är det iaf. Å jag kan inte sova. Är trött, men känns som att när jag blundar flyger ögonlocken upp ändå. Pigg som en mört men fan så trött. Hur går det ihop?

Gick till badrummet å tvättade ansiktet å borstade tänderna. Så kika jag i spegeln, såg ut att va jättebrun i ansiktet. Kan man bara bli brun så där? Måste man inte sola på något vis för att bli det? Jag är brun iaf, klagar inte! Blek som en alvedon annars!
Har precis målat naglarna, rött blev det. Fint :) Eller inte eller jo det blev det. Riktigt fint. Kanske får bli rött på lördag? Får kanske bli det. Hinner nog ändra mig, ett par tusen gånger. Fjantig man är. 

Varför när man blir lessen/deppad/orolig eller vad som helst, får man en klump i magen? Inte magen utan längre upp än magen, men ändå.. Magen? Vad består klumpen av? Vad gör att den just hamnar där? Å varför? Den irriterar mig, enormt. Vill få bort den. Men går inte, dom sitter där dom sitter på nå vis. Tills allt är lugnt. Tills man blivit glad igen, oron har gått över eller tårarna har försvunnit å man kommit till kärnan vad det var som gjorde den. Men varför? Jävla skitklump. Hatar dig! (klumpen alltså)

Snart helg igen också, ska ut på lördag. Ska bli riktigt skoj. Hoppas jag! Hehe ;) Messade med A idag, han å J skulle också ut så kanske vi stöter ihop. :) Vi fååår vääääl seee...
Staden är liten, men förbannat stor när man ska kika efter nån. Då hittar man dom aldrig. Skulle man av nån anledning inte vilja möta nån, ja nå faan stöter man ihop med dom så man måste stå där å flina å se ut som att det är de trevligaste jag gjort hittills i mina dar.

Har en till fundering, när man gråtit mycket. Så blir jue själklart ögonen röda å svullna å man ser ut som man extraknäcker som mört för lite extra fickpengar. Men varför får man ont i huvudet? Är det för att man tänker samtidigt som man gråter, så liksom hjärnan inte hinner med? Å som en glödlampa som går sönder, ger hjärnan upp å ger en huvudvärk istället? Vad är felet liksom?
Å varför gråter man? Är jue jätteskönt att få lägga sig ner å låta tårarna rinna ibland. Brukar kännas skönt efteråt. När man liksom är klar med gråtet, dra en liten suck. Sen är man med i matchen igen. Som att man släppte ut det som tyngde en genom tårkanalerna. Effektiv kanske!

Nej jag måste försöka sova, detta går jue inte. Imorgon har jag jue fullt upp.. Med vadå undrar ni? Ja, att vakna å kliva upp. Jävla projekt det att vakna, sen ska jag till skomakaren med! Jajjemen. Ska hämta mina stövlar som han tyckte jag hade gjort ett jävulsk bra jobb med att bryta av sulan på. Äsch, beröm mig inte. Ingen svårighet det.. Bara att gå, gå gå.. Å gå lite till. Sen använder man dom lite till å lite till. Sen är dom sådär. Inte så svårt med andra ord ;)

Nä nog med svamel. Godnatt folket. Sov gott ni som kan, ni andra som e vaken; Vad gör ni? Lite tips för en vaken Linda?

Pussåkram

~ Tänker på ~ Saknar ~ Längtar ~ Tycker om ~

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaha, på så vis (: jaa, ja ska oxå ut. Ska på bowlingen på 80tals party :P så det bli skoj, Ska väl inte göra så mkt mer tro ja.. Fundera på å gå till jonas en sväng ikväll om han ä hemma. Annars bli det npg lugnt. Skönt dä a, helt knäckt efter den här veckna :P

2008-04-11 @ 07:23:25
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: My

Mhmm :) I helgen vet jag inte riktigt, om det blir husvagn eller vara hemma.. Vad ska du göra då? :)

2008-04-11 @ 08:45:57
URL: http://mylika.blogg.se
Postat av: My

Okej, det låter spejsigt kul (: Hoppas du får det skoj då!

2008-04-11 @ 13:45:09
URL: http://mylika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0